13/3/12

The story so far

Είμαι 32 χρονών και γεννήθηκα στη Χαράρε της Ζιμπάμπουε, από Έλληνες γονείς, και ήρθα στην Αθήνα όταν ήμουν 5 χρονών.

Τελείωσα το Λύκειο και πήγα σε ιδιωτική σχολή για να γίνω γραφίστας. Δουλεύω από το 2000 αλλά από το Δεκέμβριο του 2011, είμαι άνεργη. Βλέπεις η εταιρία έπρεπε να κάνει περικοπές, γιατί πλέον δεν υπάρχουν τόσες πολλές δουλειές, λόγω της κρίσεις που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη χωρά.

Μέσα από τις 4 εταιρίες που δούλεψα, γνώρισα πολλούς ανθρώπους. Κάποιους τους έκανα φίλους, κάποιους άλλους κολλητούς και με δύο κάναμε κουμπαριά. Επίσης σε μια από τις εταιρίες γνώρισα και τον σύζυγο μου, με τον οποίο παντρευτήκαμε πέρσι τον Ιούνιο.

Αυτό το καιρό, λόγω έλλειψης δουλειάς, ασχολούμαι με τα του σπιτιού (καθάρισμα, μαγείρεμα) και με χειροτεχνίες. Από μικρή μου άρεσε να κάνω χειροτεχνίες και για αυτό τώρα πάω σε μαθήματα για να μάθω τις διάφορες τεχνικές που υπάρχουν. Επίσης θέλω να αρχίσω και μαθήματα για web design, γιατί από αγγελίες μου βλέπω έχει μεγάλη ζήτηση.

Αυτά σε γενικές γραμμές, ελπίζω να συνεχίσω να μοιράζομαι τη ζωή μου σε αυτό το μικρό blog.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου