8/3/12

Too much free time on my hands

Από καιρό ήθελα να κάνω ένα blog, αλλά ποτέ δεν βρήκα το χρόνο να το κάνω. 
Θα μου πεις γιατί να κάνω blog; Απλά θα είναι ένα μέρος που θα μπορώ να γράφω ότι μου κατεβαίνει στο μυαλό, ας πούμε θα είναι σαν να έχω ένα μικρό ημερολόγιο όπως είχα μικρή και έγραφα ότι με απασχολούσε.

Γιατί τώρα και όχι πιο νωρίς; Γιατί από αρχές του χρόνου είμαι χωρίς δουλειά και έχω ξεκινήσει και κάνω αρκετά πράγματα για να γεμίσει η μέρα μου. Έχω αρχίσει μαθήματα χειροτεχνίας, το οποίο είναι μια φορά την εβδομάδα και θέλω να κάνω μαθήματα web design μιας και το έντυπο έχει αρχίσει και πεθαίνει.

Οπότε ας μου ευχηθώ καλή αρχή και καλά γραψίματα.

5 σχόλια:

  1. Αγάπη μου καλη αρχη και καλα γραψηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή ρε Τεσσούλη! Θα τα λέμε και από εδώ πλέον.. ξανάνοιξα κι εγώ το δικό μου! :P
    Kαι καλές χειροτεχνίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ V., επιτέλους γιατί έχει πιάσει αράχνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή