17/11/12

Καλοκαίρι 2012

Για φέτος το καλοκαίρι αλλιώς τα σχεδιάζαμε και αλλιώς μας βγήκαν τελικά. Δεν έχω παράπονο απλά θα ήθελα να έχω κάποιες μέρες παραπάνω να δω τον αδερφό μου και τις ανιψιές μου, που μένουν εκτός Αθηνών.

Την πρώτη εβδομάδα πήγαμε στην Αιδηψό, εκεί ήταν η κουμπάρα με την βαφτιστήρα μας και τη μικρή αδερφή της. Με το κουμπάρο, για άλλη μια φόρα, δεν ταιριάξανε οι άδειες και έτσι τον είδαμε μόνο 2 μέρες. Ήταν μια υπέροχη και ήρεμη εβδομάδα. Παραλία, βιβλίο ή περιοδικό και ξεκούραση.


Το καλοκαιρινό μου πεντικιούρ. 



Την δεύτερη εβδομάδα γυρίσαμε σπίτι, γιατί έπρεπε να κάνουμε κάποιες δουλείες, αλλά στο τέλος της εβδομάδας ανεβήκαμε στην Αριδαία, έξω από την Έδεσσα, για ένα γάμο και κάτσαμε εκεί τρεις μέρες. Μεγάλο ταξίδι για μόνο τρεις μέρες, αλλά είχαμε πολύ καλή παρέα και περάσαμε πολύ ωραία.

Το Κάστρο του Πλαταμώνα, νοτιοανατολικά του Ολύμπου,
που δεσπόζει πάνω από στην εθνική οδό.

Υπέροχο βουνό κοντά στην Αριδαία.
Δεν έχω ξαναδεί τόσο πράσινο, και μπορώ να πω ότι μου άρεσε πάρα πολύ.

Το υπέροχο δωμάτιο που μας έκλεισε ο φίλος μας για το γάμο του.
Ξενοδοχείο Ναϊάδες, στο χωριό Όρμα, μόλις 2 χλμ. από τα Λουτρά Πόζαρ.


Μας είχε βάλει και ένα μικρό δωράκι μέσα στο δωμάτιο.
Ένα πουγκί με ένα βαζάκι μαρμελάδα βερίκοκο, από ένα σακουλάκι
το καθένα από τραχανά, γλυκεία πάπρικα και ρίγανη.

Η θέα από το δωμάτιο μας.

Βραδινό μπάνιο στα Λουτρά Πόζαρ. Δεξιά τα νερά ήταν ζεστά, από τις πηγές, και αριστερά
στον καταρράχτη κρύα, από τις πηγές του βουνού. Πρέπει να ήταν 2:30 το βράδυ που πήγαμε
μετά από το γλέντι που έκαναν ο γαμπρός και η νύφη μια μέρα πριν από το γάμο τους
και φύγαμε από εκεί κατά τις 4 το πρωί.

Το επόμενο πρωί, κατά της 10 πήγαμε να κάνουμε μπάνιο στα παγωμένα νερά του ποταμού.
Ήταν τόσο κρύο που δεν μπορούσες να κάτσεις πάνω από 10 λεπτά μέσα στο νερό.  

Ένας μικρός μεζές πριν από το γάμο. Ε, μην πάμε και νηστικοί.

Το πρώτο ζευγάρι παπούτσια που φόρεσε η νύφη.
Με αυτά ήρθε στην εκκλησιά και στο τραπέζι έβαλε άλλα.

Η μπομπονιέρα και ένα μικρό πουγκί με αποξηραμένη μέντα,
που είχε μέσα και μια κρητική μαντινάδα.

Και στο καπάκι πήγαμε για τέσσερις μέρες στην Καλαμάτα για να δω τον αδερφό μου. Και εκεί δεν κάτσαμε πολύ, γιατί έπρεπε να γυρίσουμε για να πάμε στον γάμο του αδερφού της κουμπάρας, που ευτυχώς ήταν στην Αθήνα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου