29/1/16

Φωτογραφικό ημερολόγιο 2016, Εβδομάδα #3

Τρίτη εβδομάδα για το φωτογραφικό μου ημερολόγιο. Άργησα να την ανεβάσω, γιατί γέμισε το i-cloud μου και δεν μπορούσε να κάνει backup τις φωτογραφίες μου. Αχ, μου φαίνεται ότι θα πρέπει να αγοράσω χώρο, δεν μου φτάνει πλέον με τόσες φωτογραφίες που βγάζω κάθε φορά, άσε και τα βίντεο. Ο μικρός είναι σε φάση που κάνει πολλές τρέλες και θέλω να τις καταγράφω όσο μπορώ.

18/01/2016 - 24/01/2016
Αυτή τη εβδομάδα έχω 6 φωτογραφίες μιας και μια μέρα ξέχασα να ανεβάσω.

Εδώ παίζει με την νονά του. Προσπαθεί να την γαργαλήσει.

Η μυστική είσοδος στο παιδικό τμήμα στο ΙΚΕΑ.

Καλά είμαι οδηγάρα. Ας βάλω και λίγο μουσική.

Μαμά βασίλισσα, μπαμπάς βασιλιάς και Φίλιππος πρίγκιπας.
Mommy queen, daddy King and Philip prince.

Το φεγγάρι είναι υπέροχο, δίνει πάντα μια ωραία ατμόσφαιρα.

Το ηλιοβασίλεμα από το πατρικό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου