4/4/16

Φωτογραφικό ημερολόγιο 2016, Εβδομάδα #13

Μία εβδομάδα έφτασε στο τέλος. Είμαι στη 13η εβδομάδα και μπαίνουμε στο 4ο μήνα του χρόνου. Είχαμε μια επίσκεψη στην παιδίατρο για εμβόλιο και μετά κάναμε πυρετό, ευτυχώς για μια μέρα μόνο. Και μετά από είχαμε πολλές βόλτες.

28/03/2016 - 03/04/2016

Σήμερα είχαμε ραντεβού με την παιδίατρο για το κλασικό έλεγχο
αλλά και ένα εμβόλιο. "Ολόκληρο αντράκι έχει γίνει" όπως είπε
και η παιδίατρος μας. Αυτό είναι ένα από τους πίνακες
που έχει στο σαλόνι αναμονής.

Το μωρό μου έχει πυρετό μετά από το εμβόλιο
και τώρα έχει κοιμηθεί στην αγκαλιά μου.

Ανακαλύψαμε μια κρυφή τσουλήθρα στην Κηφισιά.
Ανεβαίνεις σκάλα με τούνελ, κατεβαίνεις τσουλήθρα με τούνελ.

Ο μπαμπά μας, μας δείχνει το πολύμετρο του.
Η χαρά του μικρού δεν περιγράφεται.

Καφέ κανείς; Φτιάχνω υπέροχο καπουτσίνο με πλούσιο αφρόγαλο.

Μετά τη βόλτα μας στο εμπορικό έχει σειρά το αυτοκίνητο της μαμάς.
Τώρα έχει μάθει και βάζει και το κλειδί στη μίζα, σε λίγο μου φαίνεται
ότι θα βάζει μπρος και θα φεύγει.

Η Κυριακάτικη βόλτα μας στο Φλοίσβο πάει πάντα με τάισμα
των ψαριών που έχει στη μαρίνα.

6 σχόλια:

  1. Έτοιμος για οδήγηση ο μικρός!Τι ωραία που φωτογραφίζεις ακόμα και τις μικρές στιγμές!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικότατα!!! Σε ευχαριστώ, προσπαθώ όσο μπορώ γιατί μου αρέσει να τις κρατάω σαν μικρές αναμνήσεις.

      Διαγραφή
  2. Εγώ έχω να πω "τέλειος ο cappuccino"!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η φωτογραφία που προσπαθεί να βάλει μπρος το αυτοκίνητο είναι τέλεια! Πολλές ακόμα τέτοιες σας εύχομαι!
    Καλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή