9/5/16

Φωτογραφικό ημερολόγιο 2016, Εβδομάδα #18

Πέμπτος μήνας για το 2016 και συνεχίζουμε. Αυτό το φωτογραφικό ημερολόγιο νομίζω ότι είναι το αγαπημένο μου. Δεν ξέρω πόσες φωτογραφίες έχω τραβήξει από αρχές του χρόνου, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι πολλές. Πάμε να δούμε τις φωτογραφίες και αυτής της εβδομάδας.

02/05/2016 - 08/05/2016

Αν και σήμερα ήταν βροχερός ο καιρός, εγώ θα ανεβάσω
μια χθεσινή φωτογραφία με τον υπέροχο ουρανό που έχει στο χωριό.

Παππούς και εγγονός πάνε βόλτα μέσα στο χωράφι με τις ελιές.
Ο μικρός βάζει και τα χέρια του πίσω και προχωράει.

Έχουν πιάσει δουλειά τρακτέρ και μπουλντόζα.

Είναι συναχωμένος και τον έχω αγκαλιά
και μου κρατάει σφικτά το χέρι. 

Μεγαλώνει η βιβλιοθήκη μας. Νέα βιβλία για τον Φίλιππο,
αλλά και ένα για τη μαμά αυτή τη φορά.

New hair cut for little Philip.

Γιορτή της μαμάς σήμερα. Καραγκιόζης στο 2ο φεστιβάλ imommy.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου