19/5/16

Small Pink Box


Ήρθε και η ώρα να γράψω για μια χειροτεχνία που έκανα για την γλυκεία Μάρθα από το "Martha is Blogging", που γέννησε το δεύτερο κοριτσάκι της. Δεν ήθελα να γράψω για αυτή την χειροτεχνία, γιατί δεν ήθελα να χαλάσω την έκπληξη. Βέβαια ανέβασα μια φωτογραφία με τις ετοιμασίες, έτσι για να ξέρει ότι κάτι θα της έρθει και από εμένα.

Ήθελα να φτιάξω κάτι παραπάνω από μια απλή κάρτα. Ήθελα κάτι που να περιέχει όλα τα πρώτα στοιχεία της μικρής, και έτσι σκέφτηκα να φτιάξω ένα κουτί και να βάλω εκεί μέσα.

Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνω είναι να αποφασίσω τη διάσταση θα είναι αυτό και τι θα περιέχει μέσα. Σίγουρα θα είχε μια κάρτα με τις ευχές μας, μια καρτούλα να γράφει τα στοιχεία της γέννησης και τα υπόλοιπα ήρθαν στην πορεία.

Επειδή στην αγορά δεν βρήκα τη διάσταση του κουτιού και αν τη ζήταγα να μου το φτιάξουν θα πλήρωνα αρκετά. Έτσι, έκατσα και το έφτιαξα εγώ, αφού πιάνουν τα χέρια μου.

Όλα τα υλικά που τελικά χρησιμοποίησα. 

Έτοιμο το κουτί.

Μετά ήταν η σειρά να φτιάξω τα διάφορα διακοσμητικά που θα είχε μέσα. Έφτιαξα αστεράκια σε 3 διαφορετικά χρώματα και μια καρδούλα με τη τεχνική του Origami. Λατρεύω αυτή τη τεχνική, γιατί φτιάχνεις κάτι με ένα κομμάτι χαρτί και άσε που είναι και αγχολυτικό. Για τα αστεράκια έκοψα λωρίδες από χαρτί, τα δίπλωσα με ένα συγκεκριμένο τρόπο που στο τέλος σχηματίστηκε ένα πολύγωνο. Πήρα αυτό το πολύγωνο και πίεσα τη κάθε πλευρά προς τα μέσα για να σχηματίσει τις γωνίες του αστεριού. Για την καρδιά έπρεπε να κόψω ένα τετράγωνο χαρτί.



Για τη κάρτα που έβαλα μέσα έκοψα ένα παραλληλόγραμμο χαρτόνι και το δίπλωσα στη μέση. Μέσα κόλλησα ένα λεπτό χαρτί για να γράψω την ευχή. Για το έξω της κάρτας έφτιαξα ένα κοριτσίστικο σε μικρογραφία. Είχε φτιάξει σε χαρτί το σχέδιο που ήθελα και μετά έκοψα το ύφασμα. Το έραψα γύρω-γύρω για να μην ξεφτίσει το ύφασμα και έκανα και τη σούρα στη φούστα. Τα ένωσα με μια κορδέλα για να μην φαίνεται η ραφή.



Έφτιαξα στον υπολογιστή ένα ημερολόγιο για το μήνα Μάιο και έβαλα στην ημέρα που γεννήθηκε το μωρό μια φωτογραφία του. Το τύπωσα σε χοντρό χαρτί και το έκοψα. Αγόρασα μια μεζούρα, σε ροζ χρώμα, και με γκλίτερ, ροζ και ασημί, σημείωσα το ύψος της. Και πάνω σε αυτό έδεσα το καρτελάκι με όλα τα στοιχεία της μικρής (ημερομηνία, ώρα, βάρος και ύψος).

Στο φάκελο και στο κουτί κόλλησα μικρές καρδούλες που έκοψα με το punch (ή αλλιώς περφορατέρ) σε σχήμα καρδιάς που έχω.


Έτοιμο το δωράκι για τη μανούλα αλλά και το μωρό.

Μάρθα μου να σου ζήσει και πάλι. Να είναι γερή και τυχερή!!!

8 σχόλια:

  1. Λάτρεψα το κουτάκι σου! Πολύ όμορφο και η σκέψη να τα φτιάξεις όλα μόνη σου επισης πολύ συγκινητική. Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ. Η αλήθεια είναι ότι και εμένα μου αρέσει να φτιάχνω πραγματάκια. Σε αυτήν την περίπτωση με έπιασε το χέρι μου, κάτι σαν τενοντίτιδα, αλλά δεν με σταμάτησε αυτό.

      Διαγραφή
  2. Ένα δώρο φτιαγμένο με πολύ πολύ αγαπή!!! ένα δώρο φτιαγμένο αποκλειστικά και μόνο γαι τη παραλήπτρια του!!!!
    Υπέροχη κίνηση!!!!!
    Κι εσύ καλλιτέχνης!!
    Τα φιλία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!! Όντως είναι ξεχωριστό φωτό και χαίρομαι που άρεσε τόσο πολύ.

      Διαγραφή
  3. Μόλις το είδα το δώρο μου άρεσε τρομερά και πολύ χαίρομαι που λες αναλυτικά πως φτιάχτηκε, γιατί πολύ πιθανόν να πάρω ιδέες για κάτι παρόμοιο. Μπράβο μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε και σε ευχαριστώ πολύ. Πάντως και να μην έλεγα πως φτιάχτηκε, αν πιάνουν τα χέρια σου είναι αρκετά απλό.

      Διαγραφή
  4. Τέσση μου!! Τωρα που είδα πως φτιάχνεται το λάτρεψα ακόμα περισσότερο!!
    Έκανες τόσο κόπο!!!
    Πάω να προσθέσω το λινκ σου στην ανάρτηση μου!!
    Σε ευχαριστω και απο εδω για το υπεροχο δώρο σΟυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρθα μου δεν ήταν καθόλου κόπος. Μου αρέσουν πολύ οι χειροτεχνίες και το χάρηκα πολύ. Να σου ζήσει η μικρή. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή