2/8/16

365 ερωτήσεις, 25/07/2016 - 31/07/2016

25/07/2016
Που θα είσαι σε 10 χρόνια;

Αχ, τώρα έπρεπε να πέσει αυτή η ερώτηση; Όπου και να είμαι θέλω να είμαι καλά εγώ και οι οικογένεια μου. 


26/07/2016
Είσαι πρωινός ή νυχτερινός τύπος;

Θα έλεγα νυχτερινός τύπος. Δεν μου άρεσε ποτέ να ξυπνάω το πρωί για να πάω σχολείο ή στη δουλειά. Ξύπναγα μόνο με τη σκέψη ότι θα γυρίσω το απόγευμα και θα κοιμηθώ λιγάκι. Επίσης, όταν έμενα με τους γονείς μου και φεύγανε για κανένα ταξίδι, μου άρεσε να κάνω δουλειές στο σπίτι από τις 9 το βράδυ και μετά. 


27/07/2016
Βάλε μια φωτογραφία σου που τραβήχτηκε σήμερα και 5 τυχαία πράγματα για σένα.



1. Αγαπημένο χρώμα το μπλε.
2. Γεννήθηκα στην Ζιμπάμπουε.
3. Όταν κανονίζω για καφέ, θα πάρω κάτι άλλο εκτός από καφέ.
4. Μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός.
5. Λατρεύω το νερό.


28/07/2016
Τι λέει η μικρή φωνή μέσα σου τελευταία;

Να έχω εμπιστοσύνη ότι όλα θα πάνε καλά. Κάθε αρχή και δύσκολη.


29/07/2016
Τι σε έκανε να χαμογελάσεις σήμερα;

Χμμ, δεν έγινε κάτι συγκλονιστικό αλλά αυτός που με κάνει να χαμογελάω κάθε μέρα είναι ο Φίλιππος.


30/07/2016
Μέχρι στιγμής, ποίος είναι ο κύριος στόχος στην ζωή σου;

Να προσφέρω στον Φίλιππο ότι καλύτερο μπορώ.


31/07/2016
Μίνι ανασκόπηση του μήνα.


2 σχόλια:

  1. Δεν ήξερα οτι γεννήθηκες εκτός!
    Παντως και γω το πρωί οταν ξυπνώ σκέφτομαι αμέσως ότι θα κοιμηθώ ξανά το βράδυ!
    Καλή εβδομάδα Τέσση μου!
    Φιλιά στον Φίλιππο! 💙💙💙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι γεννήθηκα και ήρθα Ελλάδα όταν ήμουν 5 χρονών.
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!
      Φιλιά και στους 2 σας.

      Διαγραφή