16/9/16

Ατάκες Φίλιππου #3



✱ Λέμε στο Φίλιππο ότι την επόμενη μέρα θα πάμε στην αστυνομία να του βγάλουμε διαβατήριο.
Μπαμπάς: Φιλιππάκι θα πάμε στη αστυνομία να βγάλουμε διαβατήριο για να μπορέσεις να μπεις στο αεροπλάνο.
Φίλιππος: Να μπω αεροπλάνο, να οδηγήσει.
11.7.2016

✱ Έχω ζεστάνει το φαγητό του, και όπως το δοκιμάζω καταλαβαίνω ότι το ζέστανα παραπάνω. Το φυσάω όσο μπορώ και του δίνω την πρώτη μπουκιά. Γυρίζει και με κοιτάει κάνοντας και μια μικρή γκριμάτσα και μου λέει:

"Μαμά, καίει. Το έκαψες."

Να τα, τα άκουσα και από πάνω. 14.7.2016

✱ Προσπαθεί να τον κοιμίσει ο Μάνος και δεν μπορεί. Έρχεται και μου λέει ο Μάνος ότι δεν θέλει να κοιμηθεί και θέλει εμένα. Πάω στο δωμάτιο και γυρίζει και μου λέει ο μικρός:

"Που είσαι τόση ώρα που σε φωνάζω, δεν ακούς." 14.7.2016

✱ Έχουμε και παίζουμε ένα παιχνίδι με τον μικρό που ψάχνει το άγριο πράγμα. Δεν ξέρω από που του ήρθε, αλλά είναι καθημερινό μας παιχνίδι. Είναι στο αυτοκίνητο με τον μπαμπά του και πάνε βόλτα και βλέπει μακριά την Πάρνηθα.
Φίλιππος: Στο βουνό είναι το άγριο πράμα.
Μπαμπάς: Που;
Φίλιππος: Θα το ανακαλύψω.
20.7.2016

✱ Είμαστε στο δρόμο προς Καλαμάτα και φτάνουμε να περάσουμε τη νέα γέφυρα που έχουν φτιάξει. Τη βλέπει ο Φίλιππος και το πρώτο πράγμα που λέει είναι:

"Μαμά, είναι σαν ρόδα."



Δεν έχει και άδικο το παιδί, είναι σαν μισή ρόδα. 8.8.2016

✱ Είναι στο σπίτι με τη γιαγιά και εγώ είμαι στη δουλειά.
Φίλιππος: Που είναι ο παππούς;
Γιαγιά: Δεν είναι εδώ έχει πάει για δουλειές.
Φίλιππος: Θέλω να μου δώσει τα κλειδιά του αυτοκινήτου να σε πάω βόλτα.
24.8.2016

✱ Μιλάμε με τον Μάνο μέσω Skype.
Μάνος: Φίλιππε, θα έρθεις στην Αγγλία;
Φίλιππος: Όχι, ακόμα. Να φτιάξει το γλυκό μας σπίτι και μετά.
25.8.2016

✱ Μόλις έχουμε ξυπνήσει το πρωί και του αλλάζω τη πάνα.
Φίλιππος: Μαμά να μείνεις εδώ.
Εγώ: Αγάπη μου δεν μπορώ πρέπει να πάω στη δουλειά σήμερα.
Φίλιππος: Όχι, να μείνει μαζί μου για πάντα.
(Εντάξει κομμάτι έγινα)
13.9.2016

✱ Είμαστε στη παιδική χαρά και βλέπει ένα παιχνίδι να έχει χαλάσει (από αυτά που έχουν το ελατήριο από κάτω και κουνιόνται πέρα δώθε τα παιδιά).
Φίλιππος: Θα φτιάξω το αλογάκι, μαμά.
Εγώ: Πώς θα το φτιάξεις, αγάπη μου;
Φίλιππος: Θα βγάλω το σπασμένο ελατήριο και θα βάλω καινούργιο.
Εγώ: Έχεις εργαλεία;
Φίλιππος: Θα πάρω του μπαμπά μου.
Εγώ: Έχεις ελατήριο να βάλεις;
Φίλιππος: Θα πάρω.
14.9.2016

✱ Του έχει φτιάξει η γιαγιά σπιτάκι με τα μαξιλάρια και το σεντόνι.
Γιαγιά: Τι κάνεις Φίλιππε;
Φίλιππος: Άσε με γιαγιά κοιμάμαι. Μην με ανησυχείς.


16.9.2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου