13/10/16

365 ερωτήσεις, 03/10/2016 - 09/10/2016

03/10/2016
Η θέα από το παράθυρο μου.

Διαλέγω να βάλω τη θέα που έχει το παράθυρο της δουλειάς.




04/10/2016
Πότε πήγα τελευταία φορά στον γιατρό;

Α μάλιστα πέτυχε την εποχή. Το Σεπτέμβριο πήγα σε πολλούς γιατρούς, οφθαλμίατρο, οδοντίατρο και γυναικολόγο. Για ένα απλό τσεκ απ, μιας και θα φύγω να έχω κάνει και έναν έλεγχο. Όλα καλά πάντως.


05/10/2016
Ένα τραγούδι που άκουσα σήμερα.

Phil Collins "In The Air Tobight". Μου αρέσει πάρα πολύ το σημείο που μπαίνουν τα ντραμς.





06/10/2016
15 τυχαία γεγονότα για εμένα.

1. Στο δεξί μου αυτί έχω κάνει δύο τρύπες για σκουλαρίκια.
2. Έχω κάνει μια φορά φόρμα τα μαλλιά μου και σκέφτομαι να τα ξανακάνω κάποια στιγμή.
3. Μου αρέσει ο πατσάς.
4. Έχω πολλά παπούτσια, αλλά φοράω μόνο 4 ζευγάρια χειμωνιάτικα και 3 καλοκαιρινά.
5. Έχω φορέσει σιδεράκια όταν ήμουν στο δημοτικό.
6. Έχω πολύ ευαίσθητη ακοή, μπορεί να ακούσω και το μπιζ που κάνει ο μετασχηματιστής του laptop.
7. Χτενίζω τα μαλλιά μόνο όταν τα λούζω, αλλιώς καθημερινά τα κάνω με τα χέρια μου.
8. Έχω μεθύσει 3 φορές, αλλά θυμάμαι τα πάντα και τις 3 φορές. Μετά από τη τελευταία φορά είπα ότι δεν θα το ξανακάνω.
9. Μου αρέσει πιο πολύ να φτιάχνω γλυκά από το να φτιάχνω φαγητό.
10. Μετά τη γέννα το μόνο κόσμημα που θα δεις πάνω μου είναι η βέρα μου. 
11. Δεν μου αρέσουν οι αλλαγές.
12. Ξεκίνησα να τρώω τα νύχια μου όταν ήμουν δημοτικό και από τελείως χαζό λόγο. Τα έτρωγε η ξαδέρφη μου και ήθελα να δοκιμάσω και εγώ. Τώρα μετά από αρκετά χρόνια τα πειράζω όταν έχω άγχος ή βαριέμαι.
13. Φοβάμαι τις μηχανές. Πάλι καλά που ο Μάνος οδηγάει αυτοκίνητο.
14. Μου αρέσει να γράφω με μπλε στυλό.
15. Μου αρέσουν οι χειροτεχνίες.

Άμα θέλετε να μάθετε και άλλα για εμένα μπορεί να πάτε εδώ και διαβάσετε 59+1.


07/10/2016
Αγαπημένη ασχολία αυτόν τον καιρό.

Δεν έχω και πολύ χρόνο αυτόν το καιρό για να έχω αγαπημένη ασχολία, λόγο της μετακόμισης. Αλλά θα ήθελα να ξεκινήσω να διαβάζω βιβλία πάλι.


08/10/2016
Σήμερα ήμουν θετικός ή αρνητικός άνθρωπος;

Ναι, ήμουν πολύ θετικός άνθρωπος σήμερα, για αυτό και περάσαμε και πολύ ωραία με τον Φίλιππο και τη νονά μας.


09/10/2016
Η καλύτερη στιγμή της ημέρας μου.

Η καλύτερη στιγμή της ημέρας ήταν που πήγαμε με τον Φίλιππο στον Φλοίσβο και κάναμε βόλτα και κάτσαμε να φάμε παγώτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου