10/11/16

Φωτογραφικό ημερολόγιο 2016, Εβδομάδα #44

Τελειώνει ένα πράγμα και ξεκινάει κάτι νέο. Πολλές αλλαγές αυτή τη εβδομάδα. Οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους.

31/10/2016 - 6/11/2016

Τελευταία μέρα στη δουλειά και η ατμόσφαιρα είναι λίγο βαριά.
Δεν πειράζει όμως για καλό είναι. Οι φιλιές δεν ξεχνιούνται,
 ειδικά αυτές που κρατάνε για 16 χρόνια.

Δύο ζωγραφιές από τη βαφτιστήρα μας και την αδερφή της.
Η πάνω είναι της Δανάης και έχει φτιάξει μια πολυκατοικία
με εμάς μέσα, λεπτομέρεια εγώ φοράω τιάρα. Η κάτω είναι
της Μιράντας και έχει φτιάξει μια βαλίτσα μεγάλη και
μια μικρή, λεπτομέρεια στη μεγάλη η πόλη "ΜΙΑΜΙ". Σας αγαπώ.

Φτιάξαμε και τα νύχια. Βέβαια με λίγα ενπόδια γιατί ο μικρός
δεν ήθελε να μου κόψει τα νύχια η Ελίζα, και αφού το ξεπέρασε
ήθελε εκείνος να μου τα βάψει.

"Μαμά κοίτα είμαι αστροναύτης και θα οδηγήσω τη μαχανή μου".

Βόλτα στο εμπορικό με τον παππού και τη γιαγιά.
Αλλά πριν μπούμε κάτσαμε και χαζέψαμε τα τρένα.

Άλλη φωτογραφία ήθελα να βάλω σήμερα, αλλά με τη φούρια μου
και το άγχος μου το ξέχασα. Και έτσι βάζω αυτή που είμαστε μέσα
στο αεροπλάνο και παίζουμε για να περάσει η ώρα.

Αυτά είναι, όταν μπαίνεις πρώτη φορά στο νέο σπίτι σου
και στο νέο ξεκίνημα σου να σε περιμένει η πρώτη κάρτα σου
από την πλέον αγαπημένη φίλη @crazytourists.
Σε ευχαριστούμε πολύ γλυκειά μου Αντωνία και λοιποί.
Τελικά τα media έχουν και τα καλά τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου