12/1/17

Ατάκες Φίλιππου #4



✱ Μόλις έχω γυρίσει από τη δουλειά και βρίσκω τον Φίλιππο με το γιογιό στο κεφάλι και να φτιάχνει ζύμη.
Φίλιππος: Μαμά κοίτα είμαι σεφ.
Εγώ: Και τι φτιάχνεις σεφ;
Φίλιππος: Πίτσα.
Πήγα στο δωμάτιο να αφήσω κάτι και ακούω τον Φίλιππο να λέει.

"Πω πω, έχω τα χάλια μου." 20.9.2016

✱ Έχει μόλις ξυπνήσει και έχω ανοίξει το παντζούρι και έρχεται ο Φίλιππος να δει. Κοιτάει καλά καλά και γυρίζει και μου λέει.

"Τι υπέροχη μέρα είναι αυτή." 13.10.2016

✱ Είμαστε στο αυτοκίνητο και πάμε βόλτα στο ΙΚΕΑ. Έχει σκοτεινιάσει και βλέπει έξω από παράθυρο.
Φίλιππος: Θέλω να πάω ψιλά στον ουρανό.
Εγώ: Γιατί αγαπάκι μου;
Φίλιππος: Για να πιάσω ένα αστέρι και να σου το δώσω.
Εντάξει, λιώμα η μαμά.
13.10.2016

✱ Κοιτάει από τη μπαλκονόπορτα μας και με ρωτάει:
Φίλιππος: Τι είναι αυτά; (μου δείχνει τα κάγκελα).
Εγώ: Είναι τα κάγκελα για όταν ανοίγεις την μπαλκονόπορτα να μην πέσεις κάτω, Αλλά εμείς δεν έχουμε μπαλκόνι.
Φίλιππος: Ε, τότε να βάλουμε ένα μπαλκόνι για να είναι σωστό.
05.12.2016

✱ Ο Μάνος με τον μικρό είναι στη καφετιέρα και θα φτιάξουν καφέ.
Λέω στο Φίλιππο να μην ανοίγει το καπάκι της, για να μην πέφτει το νερό μέσα στη σχάρα που έχει γιατί αφήνει λεκέ και δεν βγαίνει όσο το καθαρίζω.
Το ακούει ο Μάνος και μου λέει ότι για αυτό υπάρχει η σχάρα για να πέφτει το νερό και να λερώνετε.
Και από το πουθενά πετάγεται ο μικρός και λέει:

"Η μαμά μου έχει πάντα δίκιο."

Ναι ναι βρήκα σύμμαχο.
19.12.2016

4 σχόλια: