23/1/17

365 Photo Journal, Week #03

Αυτή την εβδομάδα μας έκανε πολύ ωραίο καιρό και ήμασταν τα περισσότερα πρωινά έξω. Το πάρκο έχει γίνει αγαπημένο μας μέρος, είναι κοντά στο σπίτι και έχει μπόλικο χώρο να κάνει ότι θέλει.

Φύγαμε να δούμε τις φωτογραφίες αυτής της εβδομάδας.

16/01/2017 - 22/01/2017

Δεν προλαβαίνω να φάω lychees με το μικρό. Με το που θα τα δει
κατευθείαν αν έρθει να φάει. Πάντως κάτι έχει πάρει και από εμένα. 

Μόλις ξύπνησε από το μεσημεριανό του ύπνο και ήθελε να μιλήσει
στο παππού του στο Skype, αλλά δεν ήταν μέσα, και τον έπιασε
μια στεναχώρια και τι καλύτερο από την αγκαλιά της μαμάς.

Βόλτα στο πάρκο μας, μιας και έβγαλε ήλιο
και είδαμε σήμερα ότι έχουμε σκίουρους.

Τα έστησε μόνος του και τώρα τα πάει βόλτα.

Ανεβάζει-κατεβάζει τη τραμπάλα. Δεν είναι και πολύ εύκολο
γιατί είναι λίγο βαριά, αλλά τα καταφέρνει μια χαρά,

Ε, να πάρω και εγώ μια selfie, μας και έχω περιποιηθεί λίγο τον εαυτό μου.

Βόλτα στο πάρκο μας. Εκεί μπορεί να κάνει ότι θέλει και να πάει όπου θέλει,
όσο είναι βέβαια στο οπτικό μου πεδίο. Μπορεί να είναι μακριά
αλλά πάντα γυρίζει να δει που είμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου