3/4/17

365 Photo Journal, Week #13

Η εβδομάδα ξεκίνησε πολύ καλά με την πρώτη κάρτα του Φίλιππου για την γιορτή της μητέρας. Στη μέση κάπου χάλασε, γιατί έκανε πυρετό ο Φίλιππος αλλά και εμένα με έπιασε ο λαιμός μου. Και στο τέλος της εβδομάδας πήγε καλά και είχαμε πολύ παιχνίδι.

27/03/2017 - 02/04/2017

Η πρώτη κάρτα που μου έφτιαξε ο Φίλιππος για την γιορτή της μητέρας.
Αξία ανεκτίμητη.

Λιακάδα σήμερα και πήγαμε βόλτα στο ποτάμι μας για να ταΐσουμε τις πάπιες.

Δεν έχει παιδικό σήμερα και έτσι φτιάξαμε ζυμάρι για να μπορέσω να φτιάξω φαγητό.
Και εκεί που μαγείρευα μου λέει "μαμά κοίτα ένα ψαράκι, και εδώ είναι τα μάτια του".

Το κάτω και το πάνω τρακτέρ είναι δικά μου, το μεσαίο είναι του Φίλιππου.
 Είναι από προηγούμενη μέρα γιατί σήμερα είχαμε μια πολύ δύσκολη μέρα
και μυαλό για φωτογραφία δεν είχα. Παρακαλώ, να πάει και να μην ξανάρθει.

Πόσα βαγόνια μπορεία να κουβαλήσει η μηχανή του τρένου? Έχει πολύ δύναμη λέμε.

Έκατσε με ον μπαμπά του και έγραψε για πρώτη φορά το όνομα του.
Πολύ καλή προσπάθεια.

Μαθαίνει στο αρκουδάκι του να ζωγραφίζει στον πίνακα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου