11/5/17

Τα αγαπημένα

Άλλη μια πρό(σ)κληση ανεβαίνει στο μπλογκ μου. Αυτή τη φορά με προσκάλεσε η φίλη μου η Αντωνία. Αφορά τα αγαπημένα μου πράγματα, είναι κάπως δύσκολο αλλά θα τη κάνω τη δοκιμή.
Πάμε να δούμε τις ερωτήσεις και απαντήσεις μου.

Αγαπημένος πίνακας ζωγραφικής:
Έχω δύο αγαπημένους πίνακες και τους έχω θαυμάσει και τους δυο σε μουσείο. Ο πρώτος είναι του Βίνσεντ Βαν Γκογκ "Άνθη αμυγδαλιάς", που βρίσκεται στο Μουσείο Βαν Γκογκ, στο Άμστερνταμ και το οποίο το έχω σε κάδρο στο σπίτι μου. 

"Άνθη Αμυγδαλιάς", Βίνσεντ Βαν Γκογκ, 1890, Μουσείο Βαν Γκογκ Άμστερνταμ

Λεπτομέρειες για τον πίνακα: Μεγάλα ανθισμένα κλαδιά όπως αυτό εναντίον ενός μλπε ουρανού ήταν ένα από τα αγαπημένα θέματα του Βαν Γκογκ. Τα λουλούδια της ανθισμένης αμυγδαλιάς νωρίς την άνοιξη συμβολίζουν τα σύμβολα της νέας ζωής. Ο πίνακας ήταν δώρο για τον αδερφό του Theo και την νύφη του Jo, που μόλις είχαν γεννήσει ένα αγοράκι, τον Vincent Willem. Στην επιστολή που ανγγέλει τη νέα άφιξ, Theo έγραψε "Όπως σου είπαμε, θα τον ονομάσουμε μετά από εσένα και εγώ κάνω ευχή να είναι τόσο αποφασισμένος και θαρραλέος όσο εσύ". Δεν ήταν έκπληξη ότι αυτό το έργο έμεινε και πιο κοντά στις καρδιές της οικογένειας Βαν Γκογκ. Ο Vincent Willem ήταν αυτόςπου ίδρυσε το Μουσείο Βαν Γκογκ.

Ο δεύτερος είναι του Σαλβαδόρ Νταλί "Lincoln in Dalivision", που βρίσκεται στο Θέατρο Μουσείο Νταλί, στην πόλη Φιγέρας, στην Ισπανία.

"Lincoln in Dalivision", Σαλβαδόρ Νταλί, 1977, Θέατρο Μουσείο Νταλί, στη πόλη Φιγέρας στην Ισπανία.

Λεπτομέρειες για τον πίνακα: Για άλλη μια φορά το Νταλί παρουσιάζει την ιδέα της διπλής εικόνας με ένα νέο τρόπο. Από κοντά μπορείς να δεις τη Gala που μελετά τη Μεσόγειο Θάλασσα, αλλά όταν κοιταχτεί από απόσταση 20 μέτρων εμφανίζεται το πορτρέτο του Αβραάμ Λίνκολν, όπως είναι στο χαρτονόμισμα των πέντε δολαρίων. Χρησιμοποιεί την τεχνική που ονομάζεται φωτομοζαϊκή, όπου πολλές μικρότερες εικόνες ή μπλοκ χρωμάτων χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν μια αναγνωρίσιμη εικόνα όταν κοιταχτεί από απόσταση.   

Αγαπημένη ταινία:
Έχω αρκετές, αλλά πιο αγαπημένη είναι το "Απέραντο Γαλάζιο" (Le Grand Bleu).

Αγαπημένο βιβλίο:
Ούτε εδώ μπορώ αν δώσω μια απάντηση. "Η Σκιά του Ανέμου", του Κάρλος Ρουίθ Θαφόν. "Ο Μπρούτζινος Καβαλάρης", της Πωλλίνα Σίμονς. Η Τριλογία του Άρχοντα των δαχτυλιδιών, του Tolkien J.R.R.

Αγαπημένος συγγραφέας:
Γενικά δεν έχω κάποιον αγαπημένο συγγραφέα, αλλά θα πω τον Tolkien J.R.R..

Αγαπημένο κομμάτι κλασσικής μουσικής:
Έχω αρκετά αλλά σίγουρα θα πω του Wolfgang Amadeus Mozart, το "Türkischer Marsch". Διαλέγω αυτό γιατί όταν ήμουν μικρή έκανα μαθήματα για αρμόνιο και αυτό το είχα παίξει στο ωδείο σε μια εκδήλωση που κάναμε.



Αγαπημένο τραγούδι:
Δεν παίζει να απαντήσω σε καμιά ερώτηση με μια μόνο απάντηση. Πολλά και αγαπημένα τραγούδια μου έρχονται στο μυαλό μου, από Phil Collins, Depeche Mode, Ελευθερία Αρβανιτάκη και πολλά άλλα. Για τώρα θα πω το τραγούδι που έπαιξε στο γάμο μου την ώρα μου κόβαμε τη τούρτα, και είναι από το ελληνικό συγκρότημα GAD, το "Waves".


Αγαπημένο πρόσωπο:
Υπάρχει κάποια που σε αυτή την ερώτηση να έδωσε απάντηση μόνο ένα πρόσωπο. Ε λοιπόν και εδώ έχω να γράψω πολλά πρόσωπα. Ο γιος μου. Ο άντρας μου. Οι γονείς και τα αδέρφια μου.Οι συγγενείς μου. Οι βαφτιστήρες μου. Τα κουμπαράκια μου. Οι φίλοι μου. 

Αγαπημένη μυρωδιά:
Η μυρωδιά της θάλασσας. Η μυρωδιά του γιασεμιού. Η μυρωδιά του γιου μου μόλις έχει βγει από το μπάνιο.

Αγαπημένο φυσικό τοπίο:
Η θάλασσα και ακόμα καλύτερα όταν τα δέντρα φτάνουν μέχρι την ακτή.

Αγαπημένη θάλασσα που κολύμπησα:
Αντίπαξοι και Μαλδίβες. Γενικά αυτό το υπέροχο γαλάζιο-τιρκούαζ χρώμα.

Αγαπημένος τόπος προορισμού:
Μαλδίβες και Σαντορίνη.

Αγαπημένος τόπος που θα ήθελα να επισκεφθώ:
Νέα Υόρκη, Ντουμπάι, Ισλανδία, Μαϊάμι και πολλά άλλα. 

Αγαπημένο φαγητό:
Λαζάνια της μαμάς μου.

Αγαπημένο γλυκό:
Τρουφάκια και κέικ σοκολάτας.

Αγαπημένη συνήθεια:
Οι χειροτεχνίες.

Αγαπημένη εποχή:
Με σιγουριά θα πω το Καλοκαίρι. Θέλω ζέστη παιδί μου, δεν μπορώ το κρύο.

Μου φάνηκε αρκετό δύσκολο να διαλέξω, αλλά τα κατάφερα.

Με τη σειρά μου θα καλέσω τις:
Μάρθα, από το Martha Blogging
Ελένη, από το Μικρό σπίτι στο λιβάδι
Μαρίνα, από το Little Box of Luv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου