8/10/17

365 Photo Journal, Week #37

Μια εβδομάδα γεμάτη νέα πράγματα. Χειροτεχνία για το #summerbreeze. Ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το δωμάτιο του Φίλιππου και μετά από καιρό είπα να ασχοληθώ με το blog μου.

11/09/2017 - 17/09/2017

Μια συνηθισμένη βόλτα στο σούπερ μάρκετ.

Started my next project. 

Ήταν στη κουζίνα και μόλις άκουσε τον μπαμπά του να πανηγυρίζει έτρεξε
και έκατσε μπροστά στη τηλεόραση. Σε καλό δρόμο είναι ακολουθεί
τα βήματα του μπαμπά του. 

Αρχίζει και γίνεται καλύτερος στο να ζωγραφίζει δέντρα.
Πριν από καιρό ήταν μια γραμμή με μια μικρή φούντα που ξεκίναγε
από τη μέση της γραμμής. Τώρα η φούντα έχει πάει από πάνω. 

Είπα να ασχοληθώ λίγο με το blog μου σήμερα γιατί το έχω παραμέληση
αρκετά. Σιγά σιγά θα ανέβουν όλες οι αναρτήσεις που έχω σκοπό να γράψω.

Αρχίζουμε και φτιάχνουμε το δωμάτιο του Φίλιππου.
Το κρεββάτι μπήκε, σειρά έχει ντουλάπα και διακόσμηση. 

Αν και λίγο συνεχόμενος ήθελε να γράψει την αγγλική αλφάβητο.
Με πορτοκαλί χρώμα είναι τα δικά μου και με μπλε είναι του Φίλιππου.
Although a little sick he wanted to write the English alphabet. 
In orange mine and in blue Philip's.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου